شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری همزمان با بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در تاریخ 12 تا 13 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.اعضای هیأت علمی می توانند فرآیندهای آموزشی مرتبط با هر یک از حیطه های شش گانه جشنواره را از طریق ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید جهت داوری و انتخاب فرایندهای برتر ارسال کنند. لازم به ذکر است که بارگذاری اطلاعات فرآیندهای برتر دانشگاهی برای شرکت در بخش کشوری از اول دی ماه 1402 به مدت دو هفته در سامانه جشنواره به آدرس: http://motahari17.behdashe.gov.ir انجام می شود.

 

برای ارسال فرایندها به نکات زیر توجه شود:

1) مطابق شیوه نامه جشنواره و مشابه جشنواره قبلی، صرفا فرایندهایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار کلاسیک باشند.

2) تنها فرایندهایی که در سال جاری رتبه برتر دانشگاهی را کسب نموده اند حق شرکت در جشنواره کشوری شهید مطهری را دارند.

3) با مراجعه به راهنمای حیطه ها، حیطه فرایند به دقت انتخاب شود. ثبت فرایندها در حیطه غیر مرتبط می تواند موجب حذف فرایند شود.

4) صاحب فرایند باید همانند دوره های قبل یک فایل پاورپوینت صداگذاری شده به مدت حداکثر 3 دقیقه و حداکثر حجم 8 مگابایت برای معرفی فرایند تهیه کند و در محل پیش بینی شده در سامانه قرار داده شود. قابل ذکر است این فایل برای معرفی فرایند در کمیته های تخصصی و شورای نظارت مورد استفاده قرار می گیرد، لذا دقت کافی در تهیه این فایل    (از نظر کیفیت صدا و محتوای اسلایدها) می تواند به ارایه موثر فرایند و نکات برجسته آن برای داوران در کلیه مراحل داوری کمک نماید.

5) با توجه به اعمال محدودیت حداکثر 4000 کلمه برای متن اصلی گزارش فرایند، ثبت گزارش های بیش از چهار هزار کلمه در سامانه امکان پذیر نمی باشد و مسئولیت ناشی از ارسال ناقص گزارش برعهده صاحب فرایند است. البته این محدودیت شامل ضمائم و مستندات همراه نمی باشد.

6) هر فرایند ارسالی باید حاوی مجموعه همراه (به صورت فایل) باشد که کلیه اطلاعات ضروری برای داوری را فراهم کند و ارزیابی آن را تسهیل نماید. لطفا دقت شود کلیه فایل های مستندات در یک پوشه تجمیع شده و یک فایل به صورت zip در بخش مربوطه بارگذاری شود.

دسترسی سریع

Template Design:Dima Group