۱- بررسي ديدگاه و تجارب دانشجويان پزشكي دانشگاه هاي استان كرمان از عوامل تسهيل كننده و باز دارنده كيفيت در سيستم آموزش بالينی
۲- بررسي ارتباط بين سلامت معنوي و هويت حرفه اي دانشجويان پرستاري با استرس، افسردگي و اضطراب در آنان
۳- بررسي تاثير آموزش تركيبي در ارتقاي مهارت هاي باليني و تفكر انتقادي دانشجويان پرستاري دانشگاه هاي علوم پزشكي منتخب از استان كرمان در سال ۱۳۹۹
۴- بررسي تاثير عوامل و گرايش هاي آسيب زاي رواني اجتماعي بر عملكرد تحصيلي دانشجويان علوم پزشكي
۵- شناسایی نیازها و اولویت های پژوهش در حوزه آموزش از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در سال ۱۴۰۰
۶- بررسی نگرش دانشجویان رشته مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی سیرجان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی در سال ۱۴۰۰
۷- تاثیر سه روش آموزش از راه دور (آموزش مبتنی بر سناریو، مبتنی بر سوال و آموزش مجازی) بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان مامایی و ارتباط آن با سبک های یادگیری در زمان پاندمی کرونا
۸- بررسی تاثیر سه روش آموزش مبتنی بر تیم، آکرونیم و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت و ارتباط آن با سبک های یادگیری دانشجویان مامایی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در سال ۱۴۰۰