هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری همزمان با بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در تاریخ 12 تا 13 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.اعضای هیأت علمی می توانند فرآیندهای آموزشی مرتبط با هر یک از حیطه های شش گانه جشنواره را از طریق ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید جهت داوری و انتخاب فرایندهای برتر ارسال کنند. لازم به ذکر است که بارگذاری اطلاعات فرآیندهای برتر دانشگاهی برای شرکت در بخش کشوری از اول دی ماه 1402 به مدت دو هفته در سامانه جشنواره به آدرس: http://motahari17.behdashe.gov.ir انجام می شود.
برای ارسال فرایندها به نکات زیر توجه شود:
1) مطابق شیوه نامه جشنواره و مشابه جشنواره قبلی، صرفا فرایندهایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار کلاسیک باشند.
2) تنها فرایندهایی که در سال جاری رتبه برتر دانشگاهی را کسب نموده اند حق شرکت در جشنواره کشوری شهید مطهری را دارند.
3) با مراجعه به راهنمای حیطه ها، حیطه فرایند به دقت انتخاب شود. ثبت فرایندها در حیطه غیر مرتبط می تواند موجب حذف فرایند شود.
4) صاحب فرایند باید همانند دوره های قبل یک فایل پاورپوینت صداگذاری شده به مدت حداکثر 3 دقیقه و حداکثر حجم 8 مگابایت برای معرفی فرایند تهیه کند و در محل پیش بینی شده در سامانه قرار داده شود. قابل ذکر است این فایل برای معرفی فرایند در کمیته های تخصصی و شورای نظارت مورد استفاده قرار می گیرد، لذا دقت کافی در تهیه این فایل (از نظر کیفیت صدا و محتوای اسلایدها) می تواند به ارایه موثر فرایند و نکات برجسته آن برای داوران در کلیه مراحل داوری کمک نماید.
5) با توجه به اعمال محدودیت حداکثر 4000 کلمه برای متن اصلی گزارش فرایند، ثبت گزارش های بیش از چهار هزار کلمه در سامانه امکان پذیر نمی باشد و مسئولیت ناشی از ارسال ناقص گزارش برعهده صاحب فرایند است. البته این محدودیت شامل ضمائم و مستندات همراه نمی باشد.
6) هر فرایند ارسالی باید حاوی مجموعه همراه (به صورت فایل) باشد که کلیه اطلاعات ضروری برای داوری را فراهم کند و ارزیابی آن را تسهیل نماید. لطفا دقت شود کلیه فایل های مستندات در یک پوشه تجمیع شده و یک فایل به صورت zip در بخش مربوطه بارگذاری شود.
برنامه ریزی درسی
یاددهی و یادگیری
ارزیابی دانشجو
ارزشیابی دوره و هیات علمی
یادگیری الکترونیکی
مدیریت و رهبری آموزشی
مشاوره و حمایت دانشجویی
توانمندسازی اعضای هیات علمی
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی همزمان با شازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و پنجمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی، در تاریخ 13 لغایت 15 اردیبهشت ماه 1402 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال خلاصه مقاله از تاریخ 15 آذر لغایت 30 دی 1401 می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس زیر مراجعه نمایید. https://ichpe. org/fa/
چهارمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در تاریخ 28 الی 30 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد.
بدین وسیله از دانشجویان و کلیه علاقه مندان جهت شرکت در همایش دعوت به عمل می آید.
مهلت ارسال آثار 1 دی ماه لغایت 1 بهمن ماه 1400 می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس زیر مراجعه نمایید. /https://ichpe.org/fa
بیست و سومین همایش کشوری آموزش پزشکی همزمان با پازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و چهارمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی، در تاریخ ۲۸ لغایت ۳٠ اردیبهشت ماه ١۴٠١ در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال خلاصه مقاله از تاریخ ۱دی لغایت ۱بهمن ۱۴۰۰میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس زیر مراجعه نمایید. https://ichpe. org/fa/
راهنمای حیطه های جشنواره شهید مطهری 1402
شیوه نامه مدیریت و اجرای فرایند داوری جشنواره کشوری شهید مطهری تا سال 1402
شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری همزمان با بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پنجمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در تاریخ 13 تا 15 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.اعضای هیأت علمی می توانند فرآیندهای آموزشی مرتبط با هر یک از حیطه های شش گانه جشنواره را از طریق ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید جهت داوری و انتخاب فرایندهای برتر ارسال کنند. لازم به ذکر است که بارگذاری اطلاعات فرآیندهای برتر دانشگاهی برای شرکت در بخش کشوری از اول دی ماه 1401 به مدت دو هفته در سامانه جشنواره به آدرس: http://motahari16.behdashe.gov.ir انجام می شود.
برای ارسال فرایندها به نکات زیر توجه شود:
1) مطابق شیوه نامه جشنواره و مشابه جشنواره قبلی، صرفا فرایندهایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار کلاسیک باشند.
2) تنها فرایندهایی که در سال جاری رتبه برتر دانشگاهی را کسب نموده اند حق شرکت در جشنواره کشوری شهید مطهری را دارند.
3) با مراجعه به راهنمای حیطه ها، حیطه فرایند به دقت انتخاب شود. ثبت فرایندها در حیطه غیر مرتبط می تواند موجب حذف فرایند شود.
4) صاحب فرایند باید همانند دوره های قبل یک فایل پاورپوینت صداگذاری شده به مدت حداکثر 3 دقیقه و حداکثر حجم 8 مگابایت برای معرفی فرایند تهیه کند و در محل پیش بینی شده در سامانه قرار داده شود. قابل ذکر است این فایل برای معرفی فرایند در کمیته های تخصصی و شورای نظارت مورد استفاده قرار می گیرد، لذا دقت کافی در تهیه این فایل (از نظر کیفیت صدا و محتوای اسلایدها) می تواند به ارایه موثر فرایند و نکات برجسته آن برای داوران در کلیه مراحل داوری کمک نماید.
5) با توجه به اعمال محدودیت حداکثر 4000 کلمه برای متن اصلی گزارش فرایند، ثبت گزارش های بیش از چهار هزار کلمه در سامانه امکان پذیر نمی باشد و مسئولیت ناشی از ارسال ناقص گزارش برعهده صاحب فرایند است. البته این محدودیت شامل ضمائم و مستندات همراه نمی باشد.
6) هر فرایند ارسالی باید حاوی مجموعه همراه (به صورت فایل) باشد که کلیه اطلاعات ضروری برای داوری را فراهم کند و ارزیابی آن را تسهیل نماید. لطفا دقت شود کلیه فایل های مستندات در یک پوشه تجمیع شده و یک فایل به صورت zip در بخش مربوطه بارگذاری شود.
پنجمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی همزمان با بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به صورت (حضوری ) در روزهای 13 الی 15 اردیبهشت ماه 1402 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار خواهد شد.
محورهای شش گانه جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی به شرح زیر می باشد:
🔹برنامه ریزی درسی
🔹یاددهی و یادگیری
🔹ارزشیابی آموزشی
🔹مشاوره و حمایت دانشجویی
🔹یادگیری الکترونیکی
🔹مدیریت و رهبری آموزش
مهلت ارسال آثار 1 دی ماه لغایت 1 بهمن ماه 1401 می باشد. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ichpe.org مراجعه نمایند.
راهنمای تدوین ایده های نوآورانه آموزشی
آیین نامه بخش دانشجویی جشنواره کشوری شهید مطهری (ایده های نوآورانه آموزشی)
آموزش علوم پزشکی با تاثیر مستقیم بر سلامت جامعه، به عنوان یکی از مهمترین ارکان توسعه همه جانبه کشورها شناخته می شود و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی به عنوان متولی تحقق این امر مهم، نقش بی بدیلی بر زندگی یک یک عموم مردم دارند. اکنون که به گنجینه ارزشمندی از تجارب آموزشی نوین در دوران همه گیری کووید 19 دست یافته ایم، در نقطه عطفی تاریخی در آموزش علوم پزشکی قرار داریم. برنامه ریزی صحیح و آمادگی مناسب برای تربیت دانشجویان توانمند در دوران کرونا و پسا کرونا، این برهه را به یکی از حساس ترین مقاطع تصمیم گیری تبدیل کرده است که می تواند موفقیت برنامه های آموزشی آتی را تضمین کند. در این بین بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با به اشتراک گذاری تجربیات و یافته های محققان و صاحب نظران آموزش علوم پزشکی در کشور، جایگاه ارزشمند و موثری دارد. همواره بر این عقیده بوده ام که با خود باوری و اتکا به توانمندی دانشگاه ها می توانیم تمامی اهداف آموزش عالی در گروه علوم پزشکی را محقق ساخته و در مجامع علمی بین المللی به عنوان الگویی موفق مطرح شویم.