شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر واحد آمار و فن آوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی سیرجان

 روز دوشنبه 13 تیرماه، آقای دکتر مصطفی کاشانی، دکترای تخصصی کامپیوتر و عضو هیأت علمی گروه علوم پایه دانشکده علوم پزشکی سیرجان با هماهنگی قبلی از مرکز آموزش مجازی دانشگاه بازدید نمودند. 

دکتر کاشانی به عنوان مدیر واحد آمار و فن آوری اطلاعات و رابط دانشکده علوم پزشکی سیرجان در کارگروه های عدالت، تعالی و بهره وری آموزش می باشند که در راستای توسعه زیرساخت های فن آوری اطلاعات و همچنین استفاده از فن آوری های نوین در ارتقاء آموزش علوم پزشکی مشارکت فعالانه ای دارند و در حال حاضر در برنامه های جدید توسعه آموزش وزارت، با مرکز آموزش مجازی کرمان در ارتباط می باشند. 

در جلسه ای که با حضور مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه و میهمان ایشان تشکیل شد، به مسائل مختلفی از جمله برنامه های توسعه آموزش های مجازی و مشارکت تمامی دانشگاه های کلان منطقه در راستای اهداف بزرگ آموزشی کشور و منطقه پرداخته شد و با توجه به سیاست های کلی کشوری و دیدگاه های معاون محترم آموزشی وزارت در راستای تحقق اهداف عالی، مقرر شد که در جلسات ادواری آتی، جزئیات همکاری های بین دانشگاهی بویژه در کلان منطقه و در رابطه با چند موضوع خاص از جمله خدمات آموزشی مبتنی بر تکنولوژی های نوین، پزشکی از راه دور، هوش مصنوعی، و سامانه های اطلاعات سلامت با مشارکت سایر همکاران دانشگاه ها به این موارد پرداخته شود.

عضو هیأت علمی سیرجان، طی بازدید از امکانات و فضاهای مرکز آموزش مجازی با آقای مهندس قاسمی، کارشناس مسئول این مرکز دیدار داشته و در خصوص برخی نکات فنی و ساختاری عملکرد مرکز و همچنین فرایندها و سامانه های موجود، گفتگو نمود. 

 

در طی این بازدید، با حضور کارشناسان مرکز آموزش مجازی، فرایند ضبط یکی از برنامه های آموزشی در استودیوی تولید محتوا در این مرکز، نیز دنبال گردید.

 

 

 

 

دسترسی سریع

Template Design:Dima Group