جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با سلام و ادب و روز بخیر خدمت اساتید محترم و دانشجویان گرامی

 

همانطور که مستحضر هستید یکی از اهداف مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، توانمندسازی آموزشی اعضای محترم هیأت علمی است و اولین گام در طراحی برنامه های آموزشی نیازسنجی می‌باشد. در این راستا دو پرسشنامه با هدف نیازسنجی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی سال ١۴٠١ طراحی شده است.


پرسشنامه اول توسط واحد توانمندسازی اعضای هیأت علمی طراحی شده است و نیاز است که تمام اساتید دانشکده نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.


پرسشنامه نیازسنجی کارگاه های توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی سیرجان سال ۱۴۰۱

 

پرسشنامه دوم توسط واحد آموزش بالینی طراحی شده و مختص اساتید گروه‌های بالینی (پرستاری، مامایی، هوشبری و فوریت‌های پزشکی) می‌باشد و نیاز است که تنها اساتید این گروه‌ها پرسشنامه را تکمیل نمایند.

 

 

پرسشنامه نیازسنجی کارگاه های توانمندسازی اعضای هیأت علمی بالینی دانشکده علوم پزشکی سیرجان سال ۱۴۰۱

 

همچنین کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی در نظر دارد جهت ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان در سال ١۴٠١ چندین کارگاه در زمینه های مختلف برگزار نماید. لذا، از شما دانشجویان خواهشمندیم با صرف وقت و دقت کامل پرسشنامه زیر را تکمیل نمایید و میزان اهمیت هر کارگاه را از دیدگاه خود مشخص نمایید.

پرسشنامه نیازسنجی کارگاه های ویژه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی سیرجان سال ۱۴۰۱


خواهشمندیم حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ١٠ اسفندماه، نسبت به تکمیل پرسشنامه ها اقدام نمایید تا از نظرات ارزشمند شما در تدوین برنامه کارگاه های سال آینده بهره ببریم.

با سپاس فراوان. 🌷

 

 

 

دسترسی سریع

Template Design:Dima Group